2011-10-28

Litte Skumt

Det är litte skumt att det är Halloween tid just nu och jag gör ingenting som har med det att göra t.ex. så har jag fixat så att jag kan kolla på två olika filmer ikväll och dom är så lågt i från halloween det kan vara: den första handlar om framtiden, alltså inte den avancerade utan den om snarare 2000 år då den tiden gått under och människorna har fått börjat om från början och dom delat upp sig i två delar: dom som lever med naturen och dom som försöker besegra den. Den andra filmen tänker jag inte berätta om för ni kommer att lista utt lätt vilken det är då på grund ut av ........
Fast jag kommer beräätta om dom imorrn!

Det här är faktiskt min profilbild på Facebook ;P


Och min egen stil:


Ni kanske känner igen den precis ovanför :P
//mvh. Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar