2011-10-23

Anime/Manga 1.


Namn: Shugo Chara
Mangaka: Peach - Pit
Manga: Här!
Kapitel: 48
Anime: Säsong 1 Säsong 2 Extra avsnitt!
Avsnitt: Säsong 1: 51 Säsong 2: 51 Extra avsnitt: 25
Betyg: 4/5
Beskrivning: AMU Hinamori är student vid Seiyo Elementary, där hon har ett rykte om att vara "cool och modig(på engelska är det "spicy" men jag vet inte hur jag ska översätta det utan att det blir skumt -.-)", men hennes riktiga personlighet är en extremt blyg och lättskrämd tjej. En natt gör Amu en önskan att hon skulle ha mod att återfödas som hon vill vara själv. Nästa morgon finner Amu tre färgglada ägg, röd, blå och grön, i hennes säng. Senare kläcks ett ägg men vad är det som finns i ägget igentligen? och vad händer sen? och vad får det för konsekvenser att ha dessa tre ägg?
Jag: tycker att den är jätte bra och den är väldigt rolig, färgglad och får dig på toppen av humör! Det var mycket underhållande och jag ville vetta allt mer om hur den skulle sluta och vad som skulle hända sen så jag såg klart 127 avsnitt på väldigt kort tid än vad det vanligtvis skulle gort! :)
OP & ED:
Bilder:






lite sorligt att jag var tvungen att ta bort nåra för att det avslöja för mycket TT-TT
aja, hoppas ni gillar den!

Källa för Awesome smile: Här!
//mvh. Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar