2011-09-03

VECKANS MANGA/ANIME!


Namn: Skip Beat!
"Skapare": Yoshiki Nakamura
Volymer: Snart 29 på engelska
Kan läsa här: http://www.mangafox.com/manga/skip_beat/ eller http://manga.animea.net/skip-beat.html
Kan se här: http://www.animefreak.tv/watch/skip-beat-english-dubbed-online-free
Handling: Kyouko följer med sin kärlek och barndomsvän, Shou, till Tokyo när han vill upfylla sin dröm som J-pop stjärna men när han inte behöver Kyouko längre kastar han bort henne som ingenting. Nu går kyouko med i showbiz för att slå Shou i det han älskar mest och därmed få ut sin hämnd!
Jag: Älskar den! Den är så rolig och jag kan bara inte sluta läsa den XD
Betyg: 4/5 Den får en 4 för att den är lite pinsamt jobbig ibland som jag inte gillar.
OP & ED:
Jag kunde inte hitta OP ;_;
Bilder(YEY!♥):
Dålig bild.
Det här är dom innre Kyouko, som man kan se har dom "onda" övertaget ;P

Love Me uniformerna! :D

Ren, Shou och Kyouko!

Den mystiska Korn!

Jag gillar "Rent Egenom Ond Kyouko" :)


Skip Beat! Vol.29 Ch.171: Psychedelic Caution at MangaFox.com
Skip Beat! Vol.29 Ch.171: Psychedelic Caution at MangaFox.com
Japp det där är hon :p



Bara så att ni vet så är hon inte helt ond utan tvärt om hon är jätte snäll och det är nog en(bara en för det finns många) utav anledningarna till att hon är lite av en killmagnet ;P
Man kan se hur mycket jag gillar en serie genom att kolla på hur mycket tid och bilder jag sätter in! Men nu måste jag gå för jag ska läsa vidare på den här serien och göra Läxa.
//mvh. Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar