2011-09-05

VECKANS BAND!


Namn: Evanescence
Medlemar: Amy Lee, Terry Balsamo, Troy McLawhorn, Tim McCord, Will "Science" Hunt, Will Hunt
Förra medlemar: Ben Moody, William "Will" Boyd, David Hodges, John LeCompt, Rocky Gray
Genre: Heavy Metal, Alternativ Rock, Alternativ Metal, Gothic Metal
Från: USA Usa
Webbplats: http://www.evanescence.com/
Jag: Tycker att dom är super dupper bra! :D Jag hitta dom av en tillfälighet och sen så börja jag lyssna lite mer intensivt! :)
Betyg: 5/5
Musik:
Bilder:
Evanescence






Hoppas ni gillar dom! Jag är lite sjuk nu(8 Dagen i rad!(eller 9 kan man också säga) Det är hemskt måste jag säga och vår dumma hund har gjort så jag fått huvudvärk! -.-" Fast jag har läst The Wallflower(PERFECT GIRL EVOLUTION) på datorn och så fick min snälla syrra hämta 9 böcker jag varit i kö på väldigt länge! :)
//mvh. Frida

1 kommentar: