2011-09-18

VECKANS FILM!

Shaolin 2011 CN SUBBED DVDRip XviD AC3-BAUM
Namn: Shaolin
Tid: 131 min~
Man kan se den Här!
Språk: Kinesiska(mandarin)
Land: Kina
Regissör: Benny Chan(... litte udda namn?(Regissör till Flying Daggers)
Kända Skådisar: Jackie Chan(haha han är bara bäst ;)), Fan Bingbing, Andy Lau(han var med i Flying Daggers och är huvudperson i den här filmen), Nicholas Tse och Wu Jing
Jag: Tycker om den jätte mycket och så men den är lite för grå för min stil men annars är den bra och jag tycker att den är ett måste att se!
Betyg: 3/5 bara för att den får låga betyg betyder det inte att jag älskar den! ;)
Handling: ehh jag måste träna på det här....
Trailer:
Bilder:








Ja och jag vill påmina om att det här är VECKANS för förra veckan!
//mvh. Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar