2011-09-17

STRESS=BLOGG UPPEHÅLL

Ja som ni kanske har märkt har jag inte haft nåra inlägg på en vecka och har inte ens gjort klart förra veckans "VECKANS" eller den här "VECKANS" och det är för att jag har varit troligt stressad! även fast jag inte haft nåra läxor eller planer alls förutom igår då men ändå har jag varit stressad för att jag känt att jag har  behövt göra så mycket t.ex. läsa alla nya bloggar jag börjat följa, göra klart mitt nya rum, göra inlägg till min blogg, träna på manus till min klass pjäs även fast det inte är så många repliker jag har så är jag otroligt nervös för att jag ska glöma bort något, se klart mina animer som jag kollar på just nu, updateringar på all manga/ internetserier, komma ifatt på alla saker jag hamnat efter i när jag varit sjuk i två veckor, träna för ett kemi prov och så sist så måste jag ut och jogga och fixa i trädgården nu på hösten så jag får det gjort!
Men även för allt det här så betyder det inte att bloggen är sist och måste väljas bort utan jag ska försöka göra minst ett inlägg varje dag! :)

källa: http://style-circus.blogspot.com/
Jag ska lägga upp länkar på mina nya bloggar så oroa er inte! ;)

2 kommentarer:

  1. Det är sånt som händer, ibland måste man välja bort saker för att hina med annat. ^^

    SvaraRadera