2011-08-13

VECKANS MANGA/ANIME!

Veckans manga/anime har jag tänkt länge och noga på och kom fram till i samma ögonblick som jag skriver det här inlägget att det ska bli.......... En fler serie inlägg om en manga skapare nämligen Matsuri Hino! Om ni inte vet vem det är får ni veta det nu :P Matsuri Hino har kom in i manga branchen med When This Dream Is Over(Kono Yume Ga Sametara) som jag inte vet hur många böcker det är, vad den handlar om eller hur den ser ut för att jag inte läst den och kunde inte hitta den någonstans -.-"
Nästa bok är Wanted som är bara en bok och den är jätte bra! ^^


Och 3 mangan är Captive Hearts som är 5 böcker jätte rolig och har ett enligt mig ovanligt bra slut utan nåra frågor förutom dom självklara!



Mangan som kommer nu har jag inte läst men den heter MeruPuri och är tydligen väldigt bra :P



Sista mangan är den mycket välkända Vampire knight som jag bara läst up till 7

dålig bild O.o

 //mvh. Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar