2011-08-30

Igår

Innan jag börjar vill jag be om ursäkt och be om ursäkt för möjliga stavfel!
Igår satte en kompis up en status på facebook som jag blev lite sur över sen lte senare idag hitade jag en bild från facebook som hade samma status men med ett svar så jag tänkte vissa den för er:
Logic’d
Och det är vetenskapligt bevisat att killar är stakare än tjejer effter pubertiteten och att killar har lättare för att sikta och har konstruktionerna för att kasta längre oce det är inget vi kan göra åt utan det är bara så evulutionen har gått. (sorry girls)
Ja och om ingen är sur på mig nu så skulle jag villa sätta in fler roliga inlägg från facebook? skit samma ni får ha medlidande för att jag är sjuk och kanske är lite vimsig @.@
Northerners just don’t understand hurricanes
så sant
Friends
HAHA xD fast lite elakt att dumpa honom framför polis stationen bara för att han snackar om twilight :d
toptumbles:

This deserves a repost
Jag tror inte jag skulle kunna göra det där...
Källa: toptumbles
//mvh. Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar