2011-08-08

ÅSA EKSTRÖM

Idag var första gången jag grät av lycka ^^ Jag fick ett brev av åsa ekström med en bild och autograf och jag blev sååå lycklig, jag tror inte jag skulle bli lyckligare om jag fick en lila syrra! :P Sen visa det sig att Mika, min syrra, gillar vad hon gör och kollar på hennes blogg och så, skickade ett mejl till henne och undra om hon kunde skicka sin autograf till mig efter som att jag missa henne med bara nåra timmar när vi var i göteborg på sf-bok T-T och idag skicka hon det till mig och jag blev bara så lycklig! xD Jag tar och sätter upp en bild, kanske :d
Jag vill tacka Mika min kära syster(du behöver inte ge mig en födelsedagspresent nästa år... näh bara skoja, du måste.) och Åsa Ekström tog och skicka en autograf till mig!(nu har jag din adress mohahaha(!)... näh bara skoja men jag ska ta och skicka ett tack brev:]
På tala om ingenting har ni sett den här;)
//mvh. Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar