2011-07-15

VECKANS BAND!

Veckans band är (trumvirvel)  BRING ME THE HORIZONE (BMTH)! BMTH är ett death metal och litte annan metal band det var en vän som tippsa mig om det bandet och nu är jag kär i det bandet ♥♥♥ jag har inte lyssnat p så många låtar än för att jag fastna på en som heter The Sadness Will Never End :P många tycker att jag har gått över till den "onda" sidan -.-" vilket faktiskt konstigt nog *sarkasm* gör mig väldigt iriterad! Får inte jag lyssna på det jag vill? Den här musiken gör mig väldigt glad och kanske i närheten av samma lycka som när jag går till biblan(samma känsla som när man är kär, inte den smärtsamma sorten), jag har alldrig blivit arg eller elak eller liknande av den här musiken som många tror. Här är nåra låtar och bilder:
:3
U-U seg lått





jag tycker inte om dom för deras utsende utan för deras musik och jag tycker inte dom är så bra på bild som när man ser dom på video ;P
//mvh. Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar