2011-07-15

【改!】≪合唱≫マトリョシカ≪tane×vip店長×みーちゃん≫


YEY! jag lyckades! ^^ jag kolla bara inte tillräkligt noga -.-" men det här är i alla fall en video som jag hitta när jag sökte på megumi luka på youtube. Jag brukar vanligtviss inte gilla japansk musik men om jag letar så kan jag hitta väldigt många som den här:
D'espairay - Forbidden jag hitta den här effter som att jag läser en manga på datorn som heter "The Way To Your Heart" av Emi som är från Japan och om man söcker på Emi-art på goggle så kan man nog hitta henne ;) här är nåra bild från The Way To Your Heart:

hela bandet orochi från vänster till höger Miyabi, Shuya, Akito och Toshio och bilden nedanför är dom utan smink och tjejen som är där heter Yumi och är huvud person ^.^ här är Emi's officiela sida med alla små serier hon har gjort http://emi-art.com/ hon kanske inte är så bra men om man läser TWTYH från början ser man hur hon bara blir bättre och bättre så man får hålla ut tills det börjar bli bättre kvallitet :) ... det här blev som en till veckans manga/anime!....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar