2011-07-15

ÖPPNING FÖR MIN FÖRSTA BLOGG!!!

Ja det här är min första blogg och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, kanske att jag är väldigt glad för jag är inte så bra när det kommer till sånt här -.-" även fast min pappa är ett data proffs eller nåt sånt... men jag har tänkt att jag ska skriva här lite om vad jag tycker om som politik, manga, anime, musik etc. jag har tänkt att sno litte från en annan blogg( http://ourgirlpower.blogg.se/ ) och med det menar jag att jag ska ta litte av hennes idèer som veckans manga/anime även fast hon slutat med det för att det blev jobbigt eller något litte synd T-T fast jag fortsätter ju själklart att läsa hennes blogg den är ju fortfarande intressant(som alltid) ;) men jag ska också skriva om böcker, filmer, band, solister, mitt vardagsliv och litte annat ja men nu ska jag väll ta och sätta igång med att fixa med min blogg!
//hej då! ses mvh. Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar