2011-07-29

JA JUST DET!

Jag fick en fråga vad jag hade läst när jag skrev att jag skulle åka till biblan och lämna tillbaka böcker och då kan jag berätta litte för er vad det är jag läst och det var upp mot 31-32 böcker jag lämna tillbaka :P fast jag kan göra en lista om ni vill :D
Kyrkogårdsboken (Neil Gaiman)
OTOMEN 9
Snow Drop 1-10(eller 11?)
Battle angel Alita - last order 3-4(har upp till 14 hemma :3)
Naruto 28-31
XXXHolic 7-13
Bakuman 3-4
Wild ones 4-5(har till 7 hemma)
one piece 47-54
peach fuzz 1-3
Gatcha gacha 2-3(har till 8 hemma)
Fruit basket 10-15(har 16 hemma)
Mixed Vegetables 3
Och nu kan jag inte komma ihåg mer och alla dessa böcker är lite ihop kastade så det kan vara böcker jag lämna in nyligen till för längesedan. efftersom att jag är en manga nörd(en väldigt galen än) så har jag en manga bok där jag har skrivit ner alla manga böcker jag lånat, fått tag i och från reklamer längst bak i andra böcker och det är väldigt praktiskt för då kan jag hålla koll på hur många manga böcker jag har läst och ska låna och så vidare :P ^^

//mvh. Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar