2011-11-25

Teater

Idag var jag ledig från skolan även fast vi inte haft skola på hur länge som helst nu på grund ut av teatern och igår var sista gången vi spelade teater inför publik.... eller? det skulle vara den sista men vi har en extra imorgon på Julbasaren och då går pengarna till vår klass kassa, det känns synd för det har varit så roligt ;( men aja idag har jag varit ledig och gick up runt 12 och sen satt framför datorn i 7 timmar kanske? jaa... gud vilket liv jag har men det brukat olyckligtvis sluta så TT-TT fast snart ska jag ta en lång paus igen XD och sen göra det lite mer stabilt istället för att förstöra mina ögon... aja god natt
Animen heter Tetsuwan Birdy DECODE jag har inte sätt den
Jag ber om ursäkt för alla skrivfel -.-"
//mvh. Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar