2011-11-20

Läsa

Jag har läst klart BOKU NO HATSUKOI WO KIMI NI SASAGU i måndags alltså den 14 inte måndagen som kommer imorrn... fast det kan ha varit veckan innan det den 7 skulle jag tro...
Läs här!
Boku no Hatsukoi wo Kimi ni Sasagu
Nu har jag hunnit i fatt med KANOJO WA USO WO AISHISUGITERU på mangafox och jag bara längtar efter mer! >.<
Läs här!
Kanojo wa Uso wo Aishisugiteru
Dom är gjord av samma författare, dom ovanför :)
Jag har börjat läsa en massa nya och följa en massa nya också XD
som den här som heter BOKU WA OOKAMI och jag bara älskar den! super gullig och jätte rolig! haha ;)
Läs här!
Boku wa Ookami
Shibariya Komachi Manga

  3 Level Combination
Läs här!

Baby Finger är mycket anorlunda men mycket rolig och bra hittils
Läs här!

Pet Diary har jag läst klart för ganska länge sen... jag vet inte om jag tipsat om den än men aja jag gör det nu då ;)
Läs här!

Papi Nyang
Läs här!

Because I Love You är nåra korta serier om kärlek och den är nog slut skulle jag tro...
Läs här!

My Heart is Beating mycket anorlunda och otroligt rolig! XD
Läs här!

 Welcome to the Convenience Store är något så ortoligt bra! :3
Läs här!

Hoppas ni gillade mitt inlägg! >.<
//mvh. Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar