2011-11-22

Läs!!!!!!

Check it! den äger!!! Läste klart den igår efter att börjat äsa den igår den är så fruktansvärt bra! Otroligt vacker, klar, med färg, nu tid(2010), jätte bra handling! litte synd att den är slut :( ska läsa en ny *suck* saknar den redan!
LÄÄSS!
Jag hade premiär idag det var jätte roligt, det var jätte bra, gick jätte lätt.... förutom att jag var helt hyper och sprang på väggarna(och i taket) ;)
Idag har jag tänkt lite på saker som väggar och vägar, dam och damm, han och hann och så vidare för jag är inte en utmårkt bra person när det gäller att skilja på såna saker -.-" fast det har inte varit lika trevligt som igår med vädret då att det var stjärn klart och jätte vackert fast det jämna ut sig med att vi fick rosor och vi hade jätte roligt och åt och så vidare... vilken trevlig kväll~~ helt drömig *-* natti natti

Nineteen, Twenty-One
go natt jag lyckades göra ett inlägg trots allt i dag även om det var 23:58 som jag gjorde det :P men jag hann!
//mvh. Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar