2011-12-03

m&m

jag siter och ätter mitt favorit godis: m&m fast jag ätter också just nu gelejörnar(som är ett av dom sista gele godisarna som jag fortfarande ätter :P) jag har börjat läsa fyra nya serier just nu och den första är:
My Little Sister Can't Be This Cute som man kan läsa Här!
ett av sätten man kan beskriva den på är minst sagt skum...


Den andra är:
Song of the Cloud som är så otroligt bra och jag vet inte hur jag ska beskriva den för den är sorlig men ändå inte... kan läsa Här!


Den tredje är:
SLAM DUNK som jag läser (egentligen) inte på internet fast man kan läsa den Här! Den är väldigt rolig du borde läsa den!


Den fjärde är...:
Girl the Wild's som är så snyggt ritat, i färg, bra grafik, hur ny som, helst håller fortfarande på och uppdaterar snabbt med bra handling plus så är den riktigt rolig med ett viss allvar >.< kan läsa Här!


Ja och nu har jag annat att göra ses! :)

//mvh. Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar