2011-10-07

Läser Just Nu & VECKANS

jag tänkte att jag kunde berätta om min dag för jag måste få av det från mina axlar för att det har varit en väldigt dålig dag -.-"
Först på morgonen var jordgubbarna slut och sen glömde jag att ta med mig muffinsarna till klassen, lämna paraplyet hemma för att jag inte trodde det skulle regna, kom på att tänka att jag har MINST 10 läxor, sen börja det rägna och mina skor är sönder i sulan så jag blev lika blöt om mina fötter som om jag gått med sockar, senare fick jag veta att vi inte skulle åka till min moster, jag ...kunde inte låna nån manga för jag har läst alla som biblan har eller så är det fel bok i serien, jag somna på bussen och hamna mitt ute i ingenstans... vänta jag bor ute i ingenstans vi säger på "andra sidan" men i alla fall så gick jag hem(4km) för jag årka inte ringa till nån(jag är lite av en idiot -.-") för det skulle tagit för lång tid och det lätt hela tiden "squish, squish" när jag gick och tanken på att jag trampat på en mask gör det inte bättre -.-" när jag kom hem var ingen hemma så jag var tvungen att hämta nyckel... även fast det är en av dom mindre sakerna så var det jobbigt, jag hade inga sockar för dom blivit blöta under dagen och jag tagit av dom och på grund ut av det fick jag ett skär sår på lil tån som gör jätte ont... vad har jag gjort för fel????? ah, just det glömde muffinsarna
Ja men ikväll ska jag se på filmen som ska bli den här veckans "VECKANS FILM" och ni får vänta till imorrn då ni får veta vilken det är x3 men nu tänkte jag att jag skulle vissa det jag kollar och läser just nu förutom dom jag vissa föra gången :3 hoppas ni gillar det!
Den första jag läser heter KANOJO WA USO WO AISHISUGITERU och håller fortfarande på :3 Kan läsa Här!
Kanojo wa Uso wo Aishisugiteru Vol.01 Ch.000 at MangaFox.com
Den andra är BOKU NO HATSUKOI WO KIMI NI SASAGU ironin att detta är gjort av samma person som den första men den här är avslutad och man får inte läsa den på mangafox för det saknas 9 volymer så man måste läsa den Här!
Den har även gjorts till film :D

Den tredje har inget med dom andra att göra och heter Shibariya Komachi och är avslutad och kan läsas Här!

Nu blir det anime och den första in är The Melancholy of Haruhi Suzumiya och många har nog sätt den här och jag såg många personer som gilla den här så jag tänkte att jag skulle se den ;) kan se Här!
The Melancholy of Haruhi Suzumiya



















Och sist är en som många nog känner igen som är Cardcaptor Sakura! Kan se Här!
thumb
Jag tänkte att jag kunde ge er ett smakprov på vad jag kommer att ha för veckans band imorrn och det är inget amrekanskt death Metal band eller svenskt utan ett Norskt band som är tusen gånger lugnare som jag lyssnat på hela kvällen -w-

åh just det dom är bara två och dom är lika gröna i musiken som man kan tänka sig att Norskar är! ;)
//mvh. Frida

2 kommentarer:

  1. Åh stakars dig! :(
    Förhoppnings vis så blir det en bättre dag imorgon.

    SvaraRadera
  2. Tack ;) Jag hoppas också att det här ska bli en bra dag! :)

    SvaraRadera