2011-09-08

Anime?

När jag var inne på YouTube och hoppade runt bland olika klipp(jag börja på True Tears OP) så hamna jag av nån konstiga anledning här:
Harry - Oz Bezarius (Pandora Hearts)
Ron - Ichigo Kurosaki (Bleach)
Hermione - Taiga (Tora Dora)
Draco - Zero (Vampire Knight)
Dumbledore - Akihiko (Junjou Romantica)
Voldemort - Naruto Uzumaki (Naruto)
Ginny - Alice (Pandora Hearts)
Snape - Uryu Ushida (Bleach)
Lavender - Sena (Bleach Movie: Memories of Nobody)
Mr. Weasly - Kyon (Haruhi Suzumiya)
Lupin - Kiba (Wolf's Rain)
Bellatrix - Lucy (Elfin Lied)
Katie Bell - Yuuki (Vampire Knight)
Jag tycker att det var så himmla roligt specielt för att jag precis har läst klart vol. 6 i Pandora Hearts och att Ichigo är Ron och säger "these girls, they are going to kill me, harry"
Men sen hitta jag ett till klipp som var lite roligt(enligt mig) :P
Anime Used: Hakushaku to Yosei (Earl and Fairy)
Jag hatar inte twilight jag tycker att det är en bra bok men det är lite dåliga slut förutom den sista boken, och  jag gillar inte filmerna såg första, aldrig igen. Fast när jag såg den här fick jag lust att se animen som dom gjort parodi på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar