2011-07-15

VOCALOID

Vocaloid är en grupp som gör musik fast dom finns inte som GORILLAZ dom är teknade figurer och så vitt jag vet så är dom nedanför dom ända karaktärerna jag vet;)

Hatsune Miku

Kaito

Meiko
 
Jag hitta inte en bra bild på bådda separat så jag togg en med bådda Kagamine Rin, Kagamine Len

Luka Megurine

Gakupo Kamui

Teto Kasane

Akaito

Haku Yowane(det var jätte svårt att hitta en bild på henne *snyft*)

Akita Neru

Iroha Nekomura(Kitty Fan?)

Fuuga Koto

Sonika

Kiku Juon(verkar inte som en lätt person att vara med...)
Tonarine Sai
Tonarine Sai


Black Rock Shooter(är hon med i Vocaloid?)

Ruko Yokune
x3
Kaai Yuki

Furukawa Miki

Lily

Leon

Gumi

Kaiko

Macne Nana
kawaii :3
Momo Momone

Hiyama Kiyoteru
Picture
Amane Kumi
*-*
Tsukuyomi Ai

Tsukuyomi Shouta

Mako Nagone
??????
Makoto Nagone

Yurika Sayu

Amane Luna

Gachapoid

Keine Ron

Amane momo

Taito

Miku Zatsune(onda Miku)

Sekka Yufu
Jag kan inte hitta fler nu effter 4 timmar(möjligtviss mer) men anledningen till att jag börja leta är för att jag hitta den här videon på youtube:
och då satte det igång och jag hitta något konstigt om att det finns en annan grupp som heter UTAU, nån som vet nåt om det? men jag hitta också något om att det finns Vocaloid, Vocaloid2 och UTAU...
det här togg bokstavligen livet av mig men det var kul ;) ja men i morgon ska jag sätta fram litte saker som jag sparat sedan länge ;)
//mvh. Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar